FAVOURITES

Plants are friends | ♡

Daar zat ik dan in de auto. Onderweg naar de bloemenwinkel. Omdat ik absoluut mijn kamer wilde opvrolijken met wat levende dingen (a.k.a échte plantjes). Toen ik de winkel binnenstapte werd ik overdonderd door een hoop groene dingen. Ik kreeg een spontane glimlach op mijn gezicht, gewoon, omdat planten zo ontzettend leuk zijn. Ik nam zo’n vier groene wonderdingen mee naar de kassa, klaar om mijn eigendom te worden. Jay! 

Oh. En. Wisten jullie, dat Aloë Vera (lees: die rare vetplant met z’n lange uitsteeksels) goed is voor je slaapritme enzo? (dat is dan ook nog eens een pluspuntje)

lol x

Love,

Inne love, me

NOTE: deze maand komt er geen diary online. (…) Gewoon, omdat ik het niet echt de moeite vond om mijn foto’s die ik deze maand heb gemaakt, met jullie te delen. Misschien komt het ooit wel weer terug. We zien wel.

 

15 gedachten over “Plants are friends | ♡

    1. Oh hihi, zo’n lieve reactie! Dankjewel Louise! Dit is voor mij ook echt de eerste keer dat ik plantjes in mijn kamer neem, dus ik hoooop dat ik ze goed ga kunnen onderhouden… 🙂 Xx

      Like

Geef een reactie

